#media społecznościowe

Employee Advocacy w social mediach

Employee advocacy w social mediach

„Czas jest walutą doświadczeń. Jeśli zachęcisz klientów do spędzania więcej czasu z Twoją firmą, wydadzą więcej pieniędzy na to, co masz do zaoferowania”. Tak przynajmniej twierdzą Joseph Pine II i James H. Gilmore,…

Czytaj dalej
Social selling na LinkedIn

Brudna czwórka social sellingu

Karol Darwin powiedział przed laty, że: "Gatunkiem, który przetrwa, nie jest ani ten najsilniejszy, ani ten najinteligentniejszy. Przetrwa ten, który potrafi się zmieniać...". A tak się składa, że proces sprzedaży tylko na przestrzeni kilkunastu ostatnich lat przeszedł prawdziwą ewolucję. W tym artykule sprawdzisz, jak być "na czasie" i czerpać z potencjału social sellingu na LinkedInie.

Czytaj dalej
Company Page na LinkedIn krok po kroku cz. 2

Company Page na LinkedIn krok po kroku cz. 2

Czas spojrzeć prawdzie w oczy... boimy się komunikacji na LinkedInie. W tym medium, jak w żadnym innym, mamy do czynienia z przedstawicielami biznesu. Osobami wykształconymi, pełniącymi określone i często wysokie funkcje w strukturach organizacji. Dlatego też tak trudno jest nam się przełamać i zacząć tworzyć treści. Czas jednak to zmienić, a mój nowy artykuł z cyklu Company Page na LinkedIn krok po kroku, Ci w tym pomoże! ;)

Czytaj dalej