
HOT or NOT na LinkedInie w 2022 roku
Jest styczeń 2022 roku. Sklepy papiernicze przeżywają prawdziwe żniwa, bo oto głodni planowania homo sapiens, zapragnęli kupić kalendarze lub bullet journale, które pozwolą im zaplanować nowy rok…
Czytaj dalejJest styczeń 2022 roku. Sklepy papiernicze przeżywają prawdziwe żniwa, bo oto głodni planowania homo sapiens, zapragnęli kupić kalendarze lub bullet journale, które pozwolą im zaplanować nowy rok…
Czytaj dalejJest 1999 rok w Izraelu. Panowie Goldenberg, Mazursky i Solomon przeprowadzają właśnie pewne interesujące badanie. Gromadzą 200 wysoko ocenianych reklam-finalistów lub laureatów prestiżowych konkursów w branży reklamowej, a następnie odkrywają,…
Czytaj dalejZałożę się, że gdybyś pracując w marketingu, otrzymywał, choć 5 złotych za każdym razem, gdy słyszysz, że: "social media nie sprzedają", dziś byłbyś już bardzo bogatym człowiekiem. Prawda jest jednak taka, że żaden kanał komunikacji nie sprzedaje sam. Z pewnością nie bez udziału ludzi. Ci z kolei nierzadko popełniają w komunikacji podstawowe błędy, które doprowadzają do dużych konsekwencji. Jaki jest zatem przepis na social mediową porażkę, która zablokuje Twoje szanse na jakąkolwiek sprzedaż? Tego dowiesz się już za chwilę. ;)
Czytaj dalejWpisując w Google frazę „kobiecy biznes” w ciągu zaledwie 48 sekund jesteśmy bombardowani ponad 13 milionami wyników wyszukiwania. W większości przypadków linki kierują do artykułów gloryfikujących płeć piękną „na…
Czytaj dalej