#social media marketing

Social media nie sprzedają

Social media NIE SPRZEDAJĄ

Założę się, że gdybyś pracując w marketingu, otrzymywał, choć 5 złotych za każdym razem, gdy słyszysz, że: "social media nie sprzedają", dziś byłbyś już bardzo bogatym człowiekiem. Prawda jest jednak taka, że żaden kanał komunikacji nie sprzedaje sam. Z pewnością nie bez udziału ludzi. Ci z kolei nierzadko popełniają w komunikacji podstawowe błędy, które doprowadzają do dużych konsekwencji. Jaki jest zatem przepis na social mediową porażkę, która zablokuje Twoje szanse na jakąkolwiek sprzedaż? Tego dowiesz się już za chwilę. ;)

Czytaj dalej
Social selling na LinkedIn

Brudna czwórka social sellingu

Karol Darwin powiedział przed laty, że: "Gatunkiem, który przetrwa, nie jest ani ten najsilniejszy, ani ten najinteligentniejszy. Przetrwa ten, który potrafi się zmieniać...". A tak się składa, że proces sprzedaży tylko na przestrzeni kilkunastu ostatnich lat przeszedł prawdziwą ewolucję. W tym artykule sprawdzisz, jak być "na czasie" i czerpać z potencjału social sellingu na LinkedInie.

Czytaj dalej
Twitter Marketing 2021

Twitter Marketing 2021

Wdzięczny, ćwierkający, ale... często pomijany w strategiach komunikacji marketingowej. O którym serwisie społecznościowym mowa? Oczywiście o Twitterze. Tymczasem jest to medium z dużym potencjałem, zwłaszcza w sektorze b2b. Chcesz wiedzieć, z jakich funkcji możesz skorzystać oraz w jaki sposób zaistnieć tam ze swoją marką w 2021 roku? W takim razie ten artykuł jest dla Ciebie lekturą obowiązkową. ;)

Czytaj dalej
Trendy LinkedIn 2021

Trendy na LinkedInie w 2021 roku

Mijający rok zdecydowanie należał do LinkedIna. Nie dziwi więc, że serwis z dumą prezentuje kolejne infografiki, pokazujące wzrosty aktywności i zaangażowania swoich użytkowników. Jaki jednak będzie 2021 rok na LinkedInie? Czy przyniesie dużo zmian? Na co warto postawić, komunikując się na tej platformie? Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule. ;)

Czytaj dalej
LinkedIn 2020

LinkedIn 2020 – nowości w serwisie, których nie możesz przegapić

Poranek. Pierwsza kawa. Bierzesz do ręki swój smartfon lub włączasz laptopa. Logujesz się na LinkedIna, by zrobić sobie poranną prasówkę i sprawdzić co słychać w Twojej sieci kontaktów, aż tu nagle... jakoś jasno, jakoś inaczej. Co się dzieje?! Nic takiego. To tylko LinkedIn, który obudził się z długiego snu i postanowił nie czekać do Sylwestra, by wcielić w życie postanowienie: "nowy rok, nowy ja". Co się na nim zmieniło? Tego dowiesz się już za chwilę. ;)

Czytaj dalej