#social media

Nowości na LinkedIn 2021

Co nowego na LinkedInie w 2021 roku? Część 1.

Simon Anholt, brytyjski doradca polityczny, powiedział kiedyś, że: "Dwudziestowieczne marki były „krzyczącymi markami”. Było im łatwo. Marki XXI wieku są „markami słuchającymi”, a wrażliwość na kulturę jest nowym Świętym Graalem globalnego marketingu". Obserwując działania LinkedIna, można odnieść wrażenie, że włodarze serwisu wzięli sobie te słowa do serca.

Czytaj dalej
Social media nie sprzedają

Social media NIE SPRZEDAJĄ

Założę się, że gdybyś pracując w marketingu, otrzymywał, choć 5 złotych za każdym razem, gdy słyszysz, że: "social media nie sprzedają", dziś byłbyś już bardzo bogatym człowiekiem. Prawda jest jednak taka, że żaden kanał komunikacji nie sprzedaje sam. Z pewnością nie bez udziału ludzi. Ci z kolei nierzadko popełniają w komunikacji podstawowe błędy, które doprowadzają do dużych konsekwencji. Jaki jest zatem przepis na social mediową porażkę, która zablokuje Twoje szanse na jakąkolwiek sprzedaż? Tego dowiesz się już za chwilę. ;)

Czytaj dalej
Social selling na LinkedIn

Brudna czwórka social sellingu

Karol Darwin powiedział przed laty, że: "Gatunkiem, który przetrwa, nie jest ani ten najsilniejszy, ani ten najinteligentniejszy. Przetrwa ten, który potrafi się zmieniać...". A tak się składa, że proces sprzedaży tylko na przestrzeni kilkunastu ostatnich lat przeszedł prawdziwą ewolucję. W tym artykule sprawdzisz, jak być "na czasie" i czerpać z potencjału social sellingu na LinkedInie.

Czytaj dalej
Twitter Marketing 2021

Twitter Marketing 2021

Wdzięczny, ćwierkający, ale... często pomijany w strategiach komunikacji marketingowej. O którym serwisie społecznościowym mowa? Oczywiście o Twitterze. Tymczasem jest to medium z dużym potencjałem, zwłaszcza w sektorze b2b. Chcesz wiedzieć, z jakich funkcji możesz skorzystać oraz w jaki sposób zaistnieć tam ze swoją marką w 2021 roku? W takim razie ten artykuł jest dla Ciebie lekturą obowiązkową. ;)

Czytaj dalej
Trendy LinkedIn 2021

Trendy na LinkedInie w 2021 roku

Mijający rok zdecydowanie należał do LinkedIna. Nie dziwi więc, że serwis z dumą prezentuje kolejne infografiki, pokazujące wzrosty aktywności i zaangażowania swoich użytkowników. Jaki jednak będzie 2021 rok na LinkedInie? Czy przyniesie dużo zmian? Na co warto postawić, komunikując się na tej platformie? Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule. ;)

Czytaj dalej