#personal branding

Employee Advocacy w social mediach

Employee advocacy w social mediach

„Czas jest walutą doświadczeń. Jeśli zachęcisz klientów do spędzania więcej czasu z Twoją firmą, wydadzą więcej pieniędzy na to, co masz do zaoferowania”. Tak przynajmniej twierdzą Joseph Pine II i James H. Gilmore,…

Czytaj dalej
Nowości na LinkedIn 2021

Co nowego na LinkedInie w 2021 roku? Część 1.

Simon Anholt, brytyjski doradca polityczny, powiedział kiedyś, że: "Dwudziestowieczne marki były „krzyczącymi markami”. Było im łatwo. Marki XXI wieku są „markami słuchającymi”, a wrażliwość na kulturę jest nowym Świętym Graalem globalnego marketingu". Obserwując działania LinkedIna, można odnieść wrażenie, że włodarze serwisu wzięli sobie te słowa do serca.

Czytaj dalej
Social selling na LinkedIn

Brudna czwórka social sellingu

Karol Darwin powiedział przed laty, że: "Gatunkiem, który przetrwa, nie jest ani ten najsilniejszy, ani ten najinteligentniejszy. Przetrwa ten, który potrafi się zmieniać...". A tak się składa, że proces sprzedaży tylko na przestrzeni kilkunastu ostatnich lat przeszedł prawdziwą ewolucję. W tym artykule sprawdzisz, jak być "na czasie" i czerpać z potencjału social sellingu na LinkedInie.

Czytaj dalej