#LinkedIn

Company Page LinkedIn 2021

Co nowego na LinkedInie w 2021 roku? Część 2.

Czas spojrzeć prawdzie w oczy. Prowadzenie profili personalnych na LinkedInie to pestka w porównaniu do budowania efektywnego company page. Strony firmowe w największym medium biznesowym na świecie mają, delikatnie mówiąc, nieco pod górkę. Jednak dzięki skorzystaniu z nowości, które pojawiły się na company pages w 2021 roku, Twoje zadanie może okazać się nieco łatwiejsze do wykonania... ;)

Czytaj dalej
Nowości na LinkedIn 2021

Co nowego na LinkedInie w 2021 roku? Część 1.

Simon Anholt, brytyjski doradca polityczny, powiedział kiedyś, że: "Dwudziestowieczne marki były „krzyczącymi markami”. Było im łatwo. Marki XXI wieku są „markami słuchającymi”, a wrażliwość na kulturę jest nowym Świętym Graalem globalnego marketingu". Obserwując działania LinkedIna, można odnieść wrażenie, że włodarze serwisu wzięli sobie te słowa do serca.

Czytaj dalej
Trendy LinkedIn 2021

Trendy na LinkedInie w 2021 roku

Mijający rok zdecydowanie należał do LinkedIna. Nie dziwi więc, że serwis z dumą prezentuje kolejne infografiki, pokazujące wzrosty aktywności i zaangażowania swoich użytkowników. Jaki jednak będzie 2021 rok na LinkedInie? Czy przyniesie dużo zmian? Na co warto postawić, komunikując się na tej platformie? Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule. ;)

Czytaj dalej
LinkedIn 2020

LinkedIn 2020 – nowości w serwisie, których nie możesz przegapić

Poranek. Pierwsza kawa. Bierzesz do ręki swój smartfon lub włączasz laptopa. Logujesz się na LinkedIna, by zrobić sobie poranną prasówkę i sprawdzić co słychać w Twojej sieci kontaktów, aż tu nagle... jakoś jasno, jakoś inaczej. Co się dzieje?! Nic takiego. To tylko LinkedIn, który obudził się z długiego snu i postanowił nie czekać do Sylwestra, by wcielić w życie postanowienie: "nowy rok, nowy ja". Co się na nim zmieniło? Tego dowiesz się już za chwilę. ;)

Czytaj dalej
Company Page na LinkedIn krok po kroku cz. 2

Company Page na LinkedIn krok po kroku cz. 2

Czas spojrzeć prawdzie w oczy... boimy się komunikacji na LinkedInie. W tym medium, jak w żadnym innym, mamy do czynienia z przedstawicielami biznesu. Osobami wykształconymi, pełniącymi określone i często wysokie funkcje w strukturach organizacji. Dlatego też tak trudno jest nam się przełamać i zacząć tworzyć treści. Czas jednak to zmienić, a mój nowy artykuł z cyklu Company Page na LinkedIn krok po kroku, Ci w tym pomoże! ;)

Czytaj dalej