#content

Najlepsze posty w social mediach

Kciuk w górę… czy kciuk w dół? Sekret najlepszych postów w social mediach

Jest 1999 rok w Izraelu. Panowie Goldenberg, Mazursky i Solomon przeprowadzają właśnie pewne interesujące badanie. Gromadzą 200 wysoko ocenianych reklam-finalistów lub laureatów prestiżowych konkursów w branży reklamowej, a następnie odkrywają, że aż 89% z nich można zaklasyfikować do 6 podstawowych schematów marketingowych, takich jak: schemat analogii obrazkowej, ekstremalnej sytuacji, konsekwencji, konkurencji itd. Mówiąc wprost, reklamy te zostały zaprojektowane na podstawie… SZABLONÓW. W dalszej części […]

Czytaj dalej
Nowości na LinkedIn 2021

Co nowego na LinkedInie w 2021 roku? Część 1.

Simon Anholt, brytyjski doradca polityczny, powiedział kiedyś, że: "Dwudziestowieczne marki były „krzyczącymi markami”. Było im łatwo. Marki XXI wieku są „markami słuchającymi”, a wrażliwość na kulturę jest nowym Świętym Graalem globalnego marketingu". Obserwując działania LinkedIna, można odnieść wrażenie, że włodarze serwisu wzięli sobie te słowa do serca.

Czytaj dalej
Social media nie sprzedają

Social media NIE SPRZEDAJĄ

Założę się, że gdybyś pracując w marketingu, otrzymywał, choć 5 złotych za każdym razem, gdy słyszysz, że: "social media nie sprzedają", dziś byłbyś już bardzo bogatym człowiekiem. Prawda jest jednak taka, że żaden kanał komunikacji nie sprzedaje sam. Z pewnością nie bez udziału ludzi. Ci z kolei nierzadko popełniają w komunikacji podstawowe błędy, które doprowadzają do dużych konsekwencji. Jaki jest zatem przepis na social mediową porażkę, która zablokuje Twoje szanse na jakąkolwiek sprzedaż? Tego dowiesz się już za chwilę. ;)

Czytaj dalej
Company Page na LinkedIn krok po kroku cz. 2

Company Page na LinkedIn krok po kroku cz. 2

Czas spojrzeć prawdzie w oczy... boimy się komunikacji na LinkedInie. W tym medium, jak w żadnym innym, mamy do czynienia z przedstawicielami biznesu. Osobami wykształconymi, pełniącymi określone i często wysokie funkcje w strukturach organizacji. Dlatego też tak trudno jest nam się przełamać i zacząć tworzyć treści. Czas jednak to zmienić, a mój nowy artykuł z cyklu Company Page na LinkedIn krok po kroku, Ci w tym pomoże! ;)

Czytaj dalej