Blog

Company Page LinkedIn 2021

Co nowego na LinkedInie w 2021 roku? Część 2.

Czas spojrzeć prawdzie w oczy. Prowadzenie profili personalnych na LinkedInie to pestka w porównaniu do budowania efektywnego company page. Strony firmowe w największym medium biznesowym na świecie mają, delikatnie mówiąc, nieco pod górkę. Jednak dzięki skorzystaniu z nowości, które pojawiły się na company pages w 2021 roku, Twoje zadanie może okazać się nieco łatwiejsze do wykonania... ;)

Czytaj dalej
Nowości na LinkedIn 2021

Co nowego na LinkedInie w 2021 roku? Część 1.

Simon Anholt, brytyjski doradca polityczny, powiedział kiedyś, że: "Dwudziestowieczne marki były „krzyczącymi markami”. Było im łatwo. Marki XXI wieku są „markami słuchającymi”, a wrażliwość na kulturę jest nowym Świętym Graalem globalnego marketingu". Obserwując działania LinkedIna, można odnieść wrażenie, że włodarze serwisu wzięli sobie te słowa do serca.

Czytaj dalej
Social media nie sprzedają

Social media NIE SPRZEDAJĄ

Założę się, że gdybyś pracując w marketingu, otrzymywał, choć 5 złotych za każdym razem, gdy słyszysz, że: "social media nie sprzedają", dziś byłbyś już bardzo bogatym człowiekiem. Prawda jest jednak taka, że żaden kanał komunikacji nie sprzedaje sam. Z pewnością nie bez udziału ludzi. Ci z kolei nierzadko popełniają w komunikacji podstawowe błędy, które doprowadzają do dużych konsekwencji. Jaki jest zatem przepis na social mediową porażkę, która zablokuje Twoje szanse na jakąkolwiek sprzedaż? Tego dowiesz się już za chwilę. ;)

Czytaj dalej
Social selling na LinkedIn

Brudna czwórka social sellingu

Karol Darwin powiedział przed laty, że: "Gatunkiem, który przetrwa, nie jest ani ten najsilniejszy, ani ten najinteligentniejszy. Przetrwa ten, który potrafi się zmieniać...". A tak się składa, że proces sprzedaży tylko na przestrzeni kilkunastu ostatnich lat przeszedł prawdziwą ewolucję. W tym artykule sprawdzisz, jak być "na czasie" i czerpać z potencjału social sellingu na LinkedInie.

Czytaj dalej
Twitter Marketing 2021

Twitter Marketing 2021

Wdzięczny, ćwierkający, ale... często pomijany w strategiach komunikacji marketingowej. O którym serwisie społecznościowym mowa? Oczywiście o Twitterze. Tymczasem jest to medium z dużym potencjałem, zwłaszcza w sektorze b2b. Chcesz wiedzieć, z jakich funkcji możesz skorzystać oraz w jaki sposób zaistnieć tam ze swoją marką w 2021 roku? W takim razie ten artykuł jest dla Ciebie lekturą obowiązkową. ;)

Czytaj dalej